- Scris de Lilian Iordache Lilian Iordache
- Categorie: Stiri recente Stiri recente
- Creat: 26 Septembrie 2024 26 Septembrie 2024
- Accesări: 333 333

Actualizare 22-oct-2024
Va prezentam noi imagini video cu lucrarile la tronsonul autostrazii A0 (care leaga nodul rutier de la Caldararu / Manolache - Cernica de pe A2 si DN3 - soseaua Bucuresti-Branesti), inclusiv cu lucrarile la pasajul peste calea ferata Bucuresti-Oltenita si cele din padurea Caldararu.
Cu ocazia sapaturilor au fost descoperite noi vestigii arheologice (inclusiv vase si monede), pe langa cele descoperite deja pe teritoriul comunei Cernica. Este posibil ca, din cauza acestor descoperiri si a descarcarilor arheologice necesare, lucrarile sa intarzie intre 1 si 3 luni.
Stire initiala - 26-sep-2024
Va prezentam imagini ale tronsonului autostrazii A0 care leaga nodul rutier de la Caldararu / Manolache - Cernica de pe A2 si DN3 (soseaua Bucuresti-Branesti).
Acest tronson de 4,47 km cu un cost estimat de 62.4 mil EUR,
-va supratraversa cu un pasaj calea ferata Bucuresti-Oltenita, pe langa fostul Fort 9 (actualmente poligon de tragere) - intre Catelu si Caldararu,
-va trece prin padurea Caldararu (intre fosta "la explozie" si drumul care duce la "Iaason"),
-va traversa lacul Cernica prin constructia unui viaduct de 1.3 km (amplasat intre fostul strand Cernica si fosta tabara de copii Cernica din padurea Caldararu)
-va trece prin padurea Caldararu la capatul de est al tirolienei si la marginea actualului parc de tip aventura
-va subtraversa soseaua Cernica (DJ301) si va continua pana la DN3 care uneste Bucurestiul de Branesti.
Temenul de finalizare preconizat este de 18 luni / trimestrul 4 in anul 2025. Stadiul actual de executie (septembrie 2024): 18%.
Setati mai jos rezolutia dorita pentru video:
@irinel.scriosteanu 𝗔𝘂 𝗶𝗻𝗰𝗲𝗽𝘂𝘁 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶𝗹𝗲 𝗶𝗻 𝘇𝗼𝗻𝗮 𝗽𝗿𝗼𝘁𝗲𝗷𝗮𝘁𝗮 𝗮 𝗰𝗲𝗹𝗲𝗶 𝗺𝗮𝗶 𝗱𝗶𝗳𝗶𝗰𝗶𝗹𝗲 𝘀𝘁𝗿𝘂𝗰𝘁𝘂𝗿𝗶 𝗱𝗲 𝗽𝗲 𝗔𝟬 - 𝗽𝗼𝗱𝘂𝗹 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗹𝗮𝗰𝘂𝗹 𝗖𝗲𝗿𝗻𝗶𝗰𝗮 Am fost pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟰 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶 #𝗔𝟬 𝗡𝗼𝗿𝗱, pentru a verifica progresul lucrărilor pe acest lot, care, deși este cel mai mic ca lungime (4,47 km), este cel mai dificil, din cauza supratraversării cu un pod în lungime de 1,3 km a Lacului Cernica (arie protejată). Stadiul lucrărilor este următorul: ✅️ au început lucrările la ultima structură neatacată și, totodată, cea mai complexă și dificilă de pe întregul inel A0 - podul peste lacul Cernica, in conformitate cu Acordul de Mediu care a impus începerea lucrărilor după data de 1 Noiembrie: ● se realizează platforma de pământ în lac ● se armează și cofrează riglele pilelor P1 și P2 ● se aprovizionează cu carcasele de armătură necesare piloților ✅️ se execută lucrări de umpluturi cu pământ pe traseul autostrăzii; ✅️ continuă lucrările la pasajului peste calea ferată București Sud - Oltenița: ● se execută lucrări de umpluturi cu balast în zona culeei C2 ● se execută lucrări de forare, armare și betonare piloți ● se montează eșafodajele de susținere a riglelor pilelor ● se armează, cofrează și betonează riglele pilelor ● se armează, cofrează și betonează cuzineții + antiseismici ✅️ se execută lucrări de asfaltare a variantei provizorie pentru relocarea DJ301 iar zilele următoare treficul va fi relocat pe aceata; ✅️ se instalează 2 utilaje de forat pentru execuția piloților aferenți pasajului peste DJ301; ✅️ se execută lucrări de relocare a rețelelor de telecomunicații și conducte gaze în zona Pantelimon; 👥️ antreprenorul avea mobilizate în șantier 241 persoane și 87 utilaje. Antreprenorul va construi pe cca jumătate din lungimea acestui lot 2 structuri cu o complexitate ridicată, printre care: 🌁 Pasaj peste calea ferată București Sud - Oltenița (km 51+077), în lungime de 504 m; 🌁 Pod pe autostradă peste Lacul Cernica și drum de exploatare, în o lungime de 1274 m. ℹ️ Lotul 4 Nord este cel care face joncțiunea cu Autostrada București - Constanța #A2 prin nodul rutier de la A0 x A2, iar termenul de finalizare contractual este primăvara anului 2026. Având în vedere capacitatea de mobilizare a antreprenorului, consider că acest lot ar putea fi finalizat chiar la sfârșitul anului viitor. 🇷🇴 𝗛𝗮𝗶, 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮, 𝗵𝗮𝗶 𝗰𝗮 𝘀𝗲 𝗽𝗼𝗮𝘁𝗲! 🇷🇴 _____________________________________ #A0 #AutostradaBucurestiului #A0Nord #Nord #Pantelimon #Cernica #A2 #DN3 #infrastructura #rutier #infrastructurarutiera #infrastructuraIlfov #Ilfov #Bucuresti #BucurestiIlfov #HaiRomaniaHaiCaSePoate #irinelscriosteanu #scriosteanu #scriosteanutransporturi #highway #highwayromania #highwayofromania #highwaysofromania #autostraziromania #construiminfrastructura #construimdrumuri #podpestelacCernica #laccernica #A0NL4 #Lot4NordA0 ♬ sunet original - Irinel Scrioșteanu
Harta interactiva - Autostrada A0 - Cernica
Abonare pentru a fi notificat cu privire la comentariile noi
Raportati
Comentariile mele