- Categorie: Infrastructura Infrastructura
- Publicat: 13 Iulie 2010 13 Iulie 2010
- Accesări: 10152 10152
Soseaua Cernica (DJ-301) se afla in plin proces de...reconditionare. Mai multe detalii si aici. Intre Pantelimon si fabrica de paine Titan (click aici pentru adresa) astfalul deja a fost "ras" (pentru a cata oara ?!) pentru a face loc unui nou covor. Asta dupa ce luni de zile a fost un cosmar sa circuli pe aceasta zona. Mai ales in zona de traversare a caii ferate, unde, doar dupa ce un autobuz a ramas bine mersi pe calea ferata, (asteptand probabil trenul) niste baieti au venit si s-au indurat sa arunce niste roabe de .. pamant..ca sa poti totusi traversa. Halul in care ajunsese aceasta sosea (si in zona fabricii Titan care nu s-a grabit sa dea
una bucata de teren mai mare si sa faca o parcare pentru tirurile care parcheaza si ingreuneaza trecerea pe langa aceasta fabrica) probabil ca nu a mai fost suportat si de atunci au inceput lucrarile, adica de vreo doua saptamani.
Pe langa lucrarile de inlocuire a covorului asfaltic se lucreaza si la largirea acestei sosele, largire care se intampla si pe segmentul de sosea dintre Titan si Cernica pana dupa stadionul Cernica. Se pare ca soseaua Cernica a devenit un fel de tronson Bucuresti - Baneasa - Ploiesti pentru ca altfel nu vad cum s-ar justifica aceasta largire.
Prima data am crezut ca e vorba de mult asteptatele lucrari de apa si canalizare care ar scoate Cernica din evul mediu, dar nu domne, e vorba de largirea soselei, (din cate mi-am dat seama de aproximativ un metru - !?). Inteleg ca gropile trebuie umplute si soseaua trebuie reparata (chiar daca nu inteleg frecventa cu care se face acest lucru si subtirimea si calitatea covorului asfaltic).
Inteleg ca intai punem astfalt, dupa acea spargem pentru gaze (care se lasa dupa aceea asteptate cu anii sa curga pe teava - vezi cazul Balaceanca). Inteleg ca punem la loc astfalt (sau nu mai punem - vezi cazul Caldararu). Inteleg ca o sa spargem din nou pentru canalizare si speram sa se puna la loc astfalt.
Pana la urma orice lucrare de reabilitare si modernizare e bine venita si speram ca in urma acestei reabilitari numarul de accidente va scadea. De asemenea, e minunat ca vedem din ce in ce mai multi lucratori portocalii pe strada, e minunat ca fondurile mai mult sau mai putin europene curg in stanga si in dreapta pentru o viteza de absortie sporita, dar oare sunt prea pretentios daca as fi vrut sa vad ca exista si o anumita logica si de asemenea o minima ierarhizare si prioritizare a acestor lucrari si ca astfaltul va fi ultimul lucru care se va asterne pe drumurile comunei si pe o perioada mai lunga decat o iarna si jumatate?.
Notificare comentarii
Pentru un dialog civilizat, articolele si comentariile care contin expresii vulgare, injurii catre alti utilizatori sau incita la violenta, ura, sunt defaimatoare, ofensatoare, promoveaza produse sau servicii, sau nu au legatura cu subiectul comentat, vor fi sterse. Responsabilitatea pentru articole si comentarii revine autorului acestora.